Proponuję pomoc ćwiczącą rozumienie przyimków.
Naturalnie najlepiej, jeśli dziecko doświadcza całym ciałem i wykonuje zadania "stań na...", "stań obok...", "pójdź za..." itd.
Przyznać jednak muszę, że wersja z guzikiem i pudełkiem także sprawdza się doskonale.
Na początku dzieciom nieczytającym pomagają czytające, a później zazwyczaj zapamiętują zwroty w sposób globalny (całościowy, pamięciowy).
I pracujące dzieci:
Naturalnie najlepiej, jeśli dziecko doświadcza całym ciałem i wykonuje zadania "stań na...", "stań obok...", "pójdź za..." itd.
Przyznać jednak muszę, że wersja z guzikiem i pudełkiem także sprawdza się doskonale.
Na początku dzieciom nieczytającym pomagają czytające, a później zazwyczaj zapamiętują zwroty w sposób globalny (całościowy, pamięciowy).
I pracujące dzieci:
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz